HighSchoolWeymouth.reismee.nl

Voorstellen

Mijn naam is Linde en ik ben 17 jaar. Samen met mijn ouders en broer woon ik in Purmerend. Mijn 2 oudere zussen wonen ook in Purmerend.

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn reisblog. Het duurt nog even voordat ik op reis ga. Op 29 augustus ga ik naar Engeland voor 10 maanden. In deze periode ga ik naar een High School in Weymouth en ik woon dan bij een gastgezin.

Ik ben erg nerveus maar ik denk wel dat het goed gaat komen

Laughing
. Ik kon helaas maar uit 4 vakken kiezen. Ik heb de vakken Engels, geschiedenis, maatschappij en dance and performing arts gekozen.

Ik heb altijd al heel veel van reizen gehouden. Mijn droom is natuurlijk ook om een wereldreis te maken! Later wil ik heel graag naar de universiteit en daar Culturele Antropologie studeren. Dat is voor mij wel een lange weg want ik begin bij het mbo maar daar heb ik het wel voor over.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te lezen! Ik sta open voor leuke tips en weetjes over Engeland en voor mijn blog.

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Rob van der kluft

Ik ben trots op je inzet en blij dat je je droom gaat realiseren.

Gitta Koning

Weer een stapje dichterbij Engeland. Straks nog heerlijk 3 weken vakantie vieren en daarna..........vlieg je uit! Trots op jou????????

Gitta Koning

Hij maakt vraagtekens van mijn smileys. :-(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!