HighSchoolWeymouth.reismee.nl

vakantie

heey allemaal,

ik heb dus sinds vorige week vrijdag vakantie voor een week jaaa.. alleen het rare is dat ik dit verhaal schrijf in de bieb van school ja.. het is erg normaal om veel huiswerk te hebben in je vakantie :( helaas maarja. Dat betekent niet dat ik geen leuke dingen doe.

Gisteren ben ik met 2 andere studenten naar Salisbury gegaan en naar Stone Henge. Salisbury is echt een leuk stadje, met een prachtige kathedraal. Stone Henge was echt leuk, vond het wel indrukwekend dat mensen daar aan hebben gewerkt heel lang geleden.

Vorige week zaterdag was ik hier al 2 maanden. De tijd gaat zo snel nog maar 8 en dan ga ik al weer naar huis. Ik heb soms wel eens heimwee niet zo heel erg. Ik had mijzelf beloofd dat als het niet goed zou gaan na 2 maanden dat ik dan naar huis zou gaan. Nou ik hoef niet naar huis in deze 10 maanden. (sorry mam, ik weet dat je dit leest want je bent mijn trouwe lezer).

Zaterdag ga ik met 2 andere studenten naar LONDON. Ik heb er super veel zin in. Ik ben er al 2 keer geweest maar het blijft altijd leuk.

Nou dat was het wel weer ik moet maar eens verder aan mijn super geweldige huiswerk voor maandag yyeaaahhh en mischien ook zelf deze vrijdag dus midden in mijn geweldige vakantie.

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Mama

He levensgenieter. Heb je ook nog foto's? En succes met je homework. Mis je hoorxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!