HighSchoolWeymouth.reismee.nl

vergeten

Heey allemaal,

ik leef nog hoor ik was het soort van vergeten om elke keer wat te schrijven. Ookal kon ik net wel doodzijn want ik was nogal onhandig... hihi zoals altijd. Ik wist niet hoe de stofzuiger werkte dus jaa toen kreeg ik dat ding tegen mijn hoofd en dat deed nogal pijn haha. Jaa ik verander niet nog altijd onhandig zoals altijd :p.

Nou ik heb bijna 1 maand niet geschreven sorry alvast. Ik ben dus naar London gegaan en jaa het was super gezellig, ik was wel echt kapot want we hadden oxford street 2 keer helemaal gelopen en man dat is lang.

Ik doe heel veel dingen maar ik onthoud het niet zo goed misschien komt het ook omdat ik net een stofzuiger tegen mijn kop stoote. Maar net heeft een van mijn vriendinnen bij mij geslapen en dat was super gezellig en we hadden een film avondje. Gister heb ik ook kerst kadotjes gekocht voor mijn ouders en broer in Nederland. Ik mis Nederland wel het is toch wel echt een goed land haha. Misschien dat je het niet merkt als je er zelf bent maar wij wonen toch wel allemaal goed en hebben het ook allemaal goed. We mogen ook blij zijn dat we een fiets hebben want man die mis ik zo erg. Gewoon even snel iets halen op de fiets. Ik kan hier wel een fiets krijgen maar ik ben niet de beste fietser op de wereld en het is hier nogal gevaarlijk en mensen zijn niet gewend aan fietsers dusjaa. Moet ik nog even 7 maandjes volhouden en dan kan ik eindelijk weer fietsen. De tijd gaat zo verschrikkelijk snel ik ben hier al bijna 3 maanden en het voelt echt goed hier. Er komt ook elke keer meer regelmaat in mijn leven hier. Ik word wakker ga naar college en dan weer naar huis en dan slapen en zo elke dag. In het weekend doe ik eigenlijk best veel met een paar vriendinnen maar soms heb ik ook wel eens chill weekends waar ik echt niet doe zoals vorige week.

Ik heb ook echt de beste gastmoeder in de wereld ze is echt super aardig en grappig. Ze merkt altijd als er iets is, want vorige week had ik weer een beetje heimwee en toen vroeg ze mij ook of alles goed ging en ik zij jaa gaat goed haha, en toen een paar dagen later kwam ik nogal verdrietig thuis en toen had ze het meteen door en zij ze van jaa ik wist het wel je bent al een paar dagen een beetje stil haha. Ze is echt super aardig ik kon geen betere gastmoeder bedenken.

Nou dat was het weer haha

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Daddy

Hoi kanjer, mooi verhaal, uit je hart geschreven. Mooi dat je de balans gevonden hebt. Als we oud jaar vieren, gaat het daarna, heel snel. Maar eigenlijk wil je ook wel blijven? Leuk, dat je je fiets mist, Nederland is daar uniek in, heeft mooie en veilige fietspaden. See you on Skype!!!!

Mama

Ik ben nieuwsgierig naar de kadootjes. En ik ben heel blij met jou maar ook met jouw superlieve hostmum. Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!