HighSchoolWeymouth.reismee.nl

nieuw verhaal

Heey,

Sorry dat ik de vorige 2 weken niks op mijn blog had gezet. Ik heb een soort van druk leven. Ik zit hier nu al 6 weken :o. De tijd gaat zo snel! het is namelijk ook al bijna kerst haha mijn gastmoeder heeft al inkopen gedaan.

School.. jaa dat is nog steeds lastig maarja.. Ik zou extra engels kunnen krijgen maar dan moet ik stoppen met mijn andere vakken en krijg ik wiskunde :( nou en als ik echt ergens slecht ik ben is dat het wel. Maatschappij is nog steeds wel echt mijn lievelingsvak en de anderse vakken zijn ook wel leuk. Maar ookal gaat het niet zo goed op school ik ben toch wel een beetje trots opmezelf, in Nederland heb ik vmbo kader gedaan en de A/S levels die ik doe in Engeland staat voor Havo/Vwo. Dus ik snap het wel een beetje waarom het soms zo moeilijk gaat. Ik ga er morgen nog wel even over praten want ik heb morgen een soort van mentor uur.

Maar de rest gaat eigenlijk helemaal goed, ik heb vrienden whooee. We gaan vaak wat doen, zoals bowlen of poolen en nog veel meer. Vorige week zijn we naar Portland gegaan en zijn we daar met zijn alle wezen bbqen. Het was echt super gezellig en we gaan het zeker nog een keer doen.

Mijn gastgezin is echt geweldig, ze zijn zo aardig en grappig. Mijn gastmoeder is nog gekker dan mijn eigen moeder... Ik voel mij hier echt thuis, ik mag ook niet meer naar huis van mijn gastmoeder haha.

Vorige week maandag heb ik mijn eerste dansles weer gehad na 2 maanden. Het was wel leuk. Ik had ballet en modern, bij ballet moet je goed en netjes in bepaalde houdingen staan en dat is mij nogal strak geleerd en hun leren het daar niet echt omdat het echt meer een dansschool is voor je hobby, dus iriteerde ik mij daar echt aan haha. Ik ben niet de beste danser op de wereld maarja haha. (ik klink alsof ik de grootste ego heb Sorry..)

Er zijn wel andere dingen hier dan in Nederland maar niet echt heel veel. Jaa het school systeem is echt heel anders. Maar we gingen dus pizza eten en mijn gastmoeder vroeg of ik er mayo bij wou haha.. Ik had er toen ook even raar aangekeken van huh? pizza en mayo is dat wel een combinatie. Maar ze zij dat het heel lekker was dusja haha. Ze hebben hier ook alle soorten manieren hoe ze kaas bereiden in hun eten in mijn gastgezin dan haha. We eten echt met veel dingen kaas maar dat is best lekker.

Het enige waar ik mij aan iriteer is dat er niet genoeg STOP knopjes in een bus zitten of ze zitten heel onlogisch naast elkaar. Maar als je op sommige plekken zit moet je aan iemand vragen of die even op het STOP knopje wil druk haha dat vind ik een beetje akward omdat je die gene totaal niet kent dus ik zorg er altijd voor dat ik naast een STOP knopje zit haha.

Nou dat was het denk ik wel weer :)

Liefs,

Linde,

(Lindie, Lindeeuuu) <--- dat is mijn naam hier ik dacht dat mijn naam niet zo moeilijk was.

Reacties

Reacties

Mamaaaaaa

Hello Lindeeuuuu. Je bent een topper. Hele dikke kus. :-)

Daddy

Hoi kanjer, heerlijk, die mooie verhalen allemaal. Natuurlijk is en blijft het soms moeilijk. Je hebt alleen zelf geen erg in de grote stappen die je maakt. Trots!!!

M,D,M,R

Trots op je zussie kusssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!