HighSchoolWeymouth.reismee.nl

Niks bijzonders

heey allemaal,

Deze week is niet echt iets heel bijzonders gebeurd, gewoon school en toen was het weekend en ik heb echt helemaal niks gedaan. Maar dat mag ook soms wel eens.

Niet deze week maar volgende week eindelijk vakantie! Er zijn nog niet echt plannen gemaakt om iets te doen maar we gaan wel zeker naar London. Want we hebben kaartjes gevonden voor 5 pond en dat is echt super goedkoop. Ik moet wel zeggen dat ik het OV chipkaart systeem nu wel mis.. je moet voor alles een ander kaartje kopen en het is ook nog eens verschrikkelijk duur.

Volgende week zaterdag ben ik al 2 maanden weg dat is zo lang. Nog 8 te gaan. Ik heb gewoon niks te vertellen omdat het zo goed gaat in mijn gastgezin dan, op school jaa.. ik heb er over gesproken met mijn gastmoeder en we gaan er voor zorgen dat ik een niveau lager mag gaan. Ik hoop dat het lukt want dat zou ik zo fijn vinden.

nou dit was het dan al weer mijn week was niet zo boeiend haha,

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Daddy en mama

Hoi Linde, wij hebben een fantastisch weekend gehad, qua weer, heerlijk electrische gefietst. Ze konden mij niet bijhouden de heuvel op lol;) als ik straks 65 en je moeder 60 gaan we electrisch. De natuur is schitterend mooi. De walvis ( overzicht over het groene strand) is een hele mooie stek om de lunch te doen. Tomatensoep en een tosti. Als je dit leest zjn we terug onderweg aan boord van MS Friesland. Om 19.30 uur arriveren we we weer in Harlingen. Nou dikke knuffels van ons allemaal en voor morgen succes met de afspraken maken op school. Gaat helemaal goed komen. XxxxxxxxX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!