HighSchoolWeymouth.reismee.nl

Vakantie

hooi allemaal,

ik moet alweer sorry zeggen omdat het zo lang geleden was dat ik iets had geschreven. Maarjaa hier heb je dan een verhaal.

Ik heb vakantie!! al een week en volgende week moet ik weer terug naar school. Kerst ik ook helaas ook alweer voorbij

Cry
. Kerst was echt hartsikke leuk ookal vond ik het best raar om het niet te vieren met mijn ouders en de hele familie. Dat vond ik soms best moeilijk maarjaa ik heb wel echt een leuke kerst gehad. Ik heb echt zoveel kadotjes gekregen. Ik ben zo verwend door mijn gastgezin en mijn ouders in Nederland. Met kerst kwamen de ouders van mijn gastmoeder langs en we hebben gewoon veel gepraat en gegeten. De moeder van mijn gastmoeder had zo iets lekkers gemaakt. Het was het toetje en het was croisant en chocolade en nog wat haha. Maar het was zo lekker
Laughing
.

Maar aan kerst komt ook altijd een eind en is het bijna nieuwjaar whaaa. Zo raar de tijd gaat zo snel. 2016 het jaar dat ik ook weer naar Nederland ga

Surprised
. Ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen met nieuwjaar maar vast iets leuks.

Nou in deze vakantie heb ik toch veel gedaan al. De eerste week ben ik gewoon in Weymouth gebleven en ben ik met een paar vrienden een heel eind gelopen. Maar dat was het wel waard want het was best mooi en er waren veel plekken met mooi uitzicht. De volgende dag ben ik naar London gegaan met een paar vrienden en dat was ook super gezellig. We zijn naar Camden town geweest, Oxford street en nog veel meer. Camden town vind ik echt hartstikke leuk, veel eten haha en het is der altijd heel gezellig. Het is anders dan normaal en dan zit je bij mij altijd wel goed :p. De volgende dag (jaa ik doe echt elke dag wat) ben ik naar Portland gegaan dat ik 15 minuten met de auto. We zijn naar de vuurtoren geweest en het uitzicht was weer erg mooi.

Nou en gister heb ik eindelijk op een fiets gezetten man ik heb spierpijn. Maar het was echt hartstikke leuk haha, en ik ben ook best vies geworden want natuurlijk moet ik weer vallen haha.

Nou ik heb mijn verhaal weer geschreven en de laatste in 2015!

Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar

Kiss

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Mama

Hoi levensgenieter. Bijna 2016! Het vliegt voorbij. Jij bent zeker verwend met Kerst. Mooi foto's Lin. Ja het was wel gek hoor Kerst zonder jou. Geniet kanjer. We spreken elkaar vast en zeker met oud en nieuw. Honderdduizend kusjes van mama.

Sam

Leuk verhaal! Je zit zo te horen wel goed daar in Engeland. Snel weer een verhaal posten hé, ik lees het met plezier. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!