HighSchoolWeymouth.reismee.nl

gastgezin en Weymouth

Mijn verhaal gaat vandaag over het gastgezin en Weymouth. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Gastgezin

Mijn gastgezin bestaat uit een gastmoeder. Ik heb contant met haar via de mail en we volgen elkaar op facebook. We hebben contact maar niet teveel want anders krijg je te veel verwachtingen en dat is niet goed. Ik mail haar eens in de 2 maanden. Mijn gastmoeder heeft geen wifi dus ik kan ook niet op mijn mobiel

Cry
. Maar dat heeft ook zijn voordelen omdat ik met beide benen in Engeland moet staan en niet te veel contact moet hebben met Nederland. Mijn gastmoeder houdt erg veel van winkelen dus dat komt wel goed. Ook heeft ze kleinkinderen die aan ballet doen en ik doe zelf ook aan ballet dus dat vind ik erg leuk
Smile
. Ik mag geen verwachtingen hebben maar ik denk dat mijn gastmoeder en ik het goed met elkaar kunnen vinden.

Weymouth

Weymouth ligt aan de kust en is een klein havenstadje. Als het mooi weer is kan ik heerlijk naar het strand. Het is zelfs zo dat ik via het strand naar school kan lopen. Tijdens de olympische spelen in Engeland werden de zeilwedstrijden in Weymouth gehouden. Ik heb op google een paar foto's gezocht en Weymouth ziet er prachtig uit.

Ik heb er heel veel zin in!!

veel leesplezier liefs Linde

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!