HighSchoolWeymouth.reismee.nl

verandering gastgezin

Nieuw gastgezin

Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. Ik ben samen met mijn ouders en broer 3 weken op vakantie geweest in Oostenrijk en Italie.

in die 3 weken zijn er dingen veranderd. Ik heb namelijk een nieuw gastgezin. Mijn gastmoeder is er mee gestopt en heeft het contract stopgezet. Ik vond dit erg jammer want ik had toch al wel een vertrouwensband opgebouwd.

Maar vorige week vrijdag kreeg ik een telefoontje van mijn organisatie dat ze een nieuw gastgezin voor mij hadden gevonden! Mijn nieuwe gastgezin bestaat uit een gastmoeder en 2 gastbroers maar 1tje woont niet meer thuis. Ik ben super blij dat ik een nieuw gastgezin heb.

Het duurt nog minder dan 2 weken en dan vertrek ik. Ik heb er super veel zin in om alle nieuwe mensen te ontmoeten.

Als ik in Engeland ben worden de blogs vast en zeker veel langer!

Liefs Linde

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!