HighSchoolWeymouth.reismee.nl

Eerste dag

Aangekomen in mijn nieuwe huis voor 10 maanden. De vlucht ging heel goed. Ik vloog met 2 andere meiden.

Ik werd opgehaald door mijn coordinator. We moesten nog 2 andere meiden ophalen waarvan een maar niet kwam opdagen. Waardoor ik 2 uur in de kou heb gestaan. Na 2 uur in de kou gingen we eindelijk naar mijn gastfamilie. Ik was zo nerveus ik stond helemaal te shaken, ik had het gevoel als of ik een presentatie moest doen voor een klas. Ik kreeg wat drinken en toen liet mijn gastmoeder mijn kamer zien. Hij is klein maar heel fijn. Het leuk om een kleine kamer te hebben omdat ik altijd de grootste kamer heb gehad. Mijn bed licht echt veel lekkerde dan mjn bed in Nederland. Vanuit mijn raam in mijn kamer heb ik een stukje uitzicht op de zee en gister avond was er een mooie zonsondergang alleen heb ik er geen foto van. Morgen gaan we bij het strand kijken en hoe ik naar school moet. Mijn gastbroer is ziek dus ik heb hem nog niet echt gesproken.

Dinsdag begint mijn school al en ik vind het echt super spannend. Maar het moet goed komen.

(sorry als mijn Nederlands niet goed is ik laat het altijd nakijken door mijn moeder maar die is er nu niet) :P

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Mama

Mooi verhaal weer. Gaat ook goed zonder mij. Ik ben trots op je kanjer????????????????????

Mama

Smileys zijn het hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!