HighSchoolWeymouth.reismee.nl

eerste week

De eerste week is overleefd.

De eerste dag op College was ik zo nerveus, gelukkig is alles goed gegaan er zijn ook veel andere buitenland studenten dus ik voelde mij niet echt alleen. De eerste dag was meer een introductie.

De volgende dag hadden we echt les en ik snapte er niet zo veel van, en dat vond ik best wel lastig. Ik kreeg er meer heimwee van. De opvolgende dagen kreeg ik steeds meer heimwee. Op vrijdag was het zo veel dat ik naar huis ging. Ik had mijn gastmoder gebeld en ze had mij goed geholpen. En we hadden afgesproken dat we een vak laten vallen en maandag weer opnieuw gaan beginnen.

Het gaat nu wel wat beter. Gister avond ben ik met een paar studenten wezen bowlen en hebben daarna op het strand gezeten, Hetwas echt super gezellig.

Maandag moet ik weer naar school, ik vind het wel spannend omdat graag veel wil begrijpen en dat nu niet gaat. Maar ik heb vertrouwen in mijzelf en dat deze 10 maanden onvergetelijk worden.

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Gitta Koning

Lieve schat. Ik heb alle vertrouwen in jou. Zet 'm op. Xxx mama

milon

Alles komt goed zussie.....zet hem op topper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!