HighSchoolWeymouth.reismee.nl

2de week

De 2de week zit er al weer op. De tijd gaat zo snel voor je het weet zijn de 10 maanden al voorbij.

Maandag zou ik een nieuwe start maken en dat is gelukt. Geschiedenis is nog wel erg moeilijk maarja ik vind het wel interesant. maatschappij is echt zo leuk! ik heb denk ik nog nooit zoveel van een vak heb gehouden. Want we praten nu over de normen en waarden van verschillende culturen en hoe je er mee om moet gaan. Nou en de engelse les is best saai haha, die vrouw praat zoveel.

Helaas moet ik voor woensdag een een essay inleveren over de koude oorlog :( dag vrije zondag.

Ik ga vaak met vrienden naar het strand en dat is altijd gezellig. Vrijdag heb ik ook bij een vriendin geslapen. We zouden de volgende dag eigenlijk naar portland gaan naar vrienden maar die waren dus al in Weymouth, dus gingen we maar met zijn allen bowlen, ik heb wel verloren want ik ben zo slecht want ze hadden de hekjes weggehaald haha.

Met het gastgezin gaat het best goed, ik voel mij echt thuis. Ik heb alleen soms in de ochtend heimwee maar dat gaat vaak snel weer weg als ik beneden ben.

Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen want het gaat goed hier dusja haha. Weymouth is best mooi! Soms is het wel druk bij het strand. Maar ik heb wel elke avond een zonsondergang hihi

Liefs Linde


Ik wil heel graag foto's plaatsen maar dat lukt niet ofzo. ik moet dat nog even uitvogelen

Reacties

Reacties

Mama

Heerlijk weer dit verhaal. ??????????????

Mama

Die smileys werken niet. Het is een zonnetje, smiley met zonnebril en eentje met een kusje. Trots op jou

Rominique

Super dat het goed gaat met je topper!!
???? blijf vooral leuke dingen doen!????

milon dennis mike roan

Super TROTS op jouw
Dikke kussss van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!