HighSchoolWeymouth.reismee.nl

3de week

De 3de week zit er nu dan ook al op. Ik voel mij eigenlijk best wel goed. Ik voel mij echt een gezinslid in de familie. Op school is het nog wel steeds lastig maar ik doe mij best :p. Ik ben gestopt met geschiedenis want het was echt te moeilijk. We moesten op donderdag een powerpoint maken en dan de volgende dag presenteren. Nou nee. Dat was echt de druppel haha, Geschiedenis was echt te moeilijk, vind het best jammer want ik vind geschiedenis toch altijd wel leuk. De andere vakken gaan wel goed. Het is gewoon moeilijk, maar ik sla mij er wel doorheen.

Gister ben ik naar South Hampton gegaan voor een meeting met andere studenten. Ik kon eindelijk ook even een goed woordje Nederlands praten haha. Want ik ben de enige Nederlander in mijn school, dus soms moest ik de heletijd Duits of Italiaans aan horen.
Maar het was echt super gezellig, ook heb ik een paar nieuwe studenten ontmoet.

In het begin had ik nog wel heimwee maar nu eigenlijk niet meer, ik wil eigenlijk niet meer naar huis (sorry mam). Het is hier te gezellig haha. Ik heb niet zoveel te vertellen haha.

ik zit nu te denken, ik heb eigenlijk een geschiedenis essay voor niks gemaakt haha.

Nou ik denk dat dit het wel weer was haha :p

Liefs Linde

Reacties

Reacties

Mama

Heel veel kusjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!